McDonald’s is het #1 fast food merk en wil groeien op Brand Affinity and Brand Love. Als er iets is dat we hebben geleerd van Corona, is...
CHOICE biedt Hunkemöller continu inzicht in de ontwikkeling van de drie strategiepijlers in combinatie met directe...
CHOICE voert al enkele jaren samen met Sanoma Parenting het customer journey onderzoek uit hoe (aanstaande) moeders op welk moment zijn...
CHOICE adviseerde SparkOptimus over de optimale mix aan features voor de nieuwe app van hun opdrachtgever. SparkOptimus, een...
Mediawijzer.net heeft CHOICE gevraagd een creatieve oplossing te bieden voor een verdiepend onderzoek naar 12-15 jarigen. Hoe zij alleen,...
Sinds 2010 meet CHOICE de nog te produceren collecties van Hunkemöller. Van trend en idee naar een collectie is een complex, langdurig en...
Voor het Voedingscentrum heeft CHOICE hun educatieve VR-game ‘Smikkel’ getest. Smikkel is een game om de kennis van en over de Schijf van...
CHOICE ontwikkelde voor de gemeente Amsterdam scooter-persona's op basis van segmentatie van gedrag, levensstijl, kennis, houding en...
CHOICE voert sinds 2014 periodiek shoppers- en bezoekersonderzoek voor het Rijksmuseum. In de Rijksshop biedt het Rijksmuseum haar...
CHOICE is door BPD gevraagd een woonwensenonderzoek uit te voeren met creatieve elementen. Krapte op de woningmarkt én de ambitie om...
CHOICE is door het Voedingscentrum gevraagd inzicht te geven of een nieuw reclameconcept de potentie heeft om de impact van de Schijf van...
Eigen Huis heeft CHOICE gevraagd een nieuw concept te testen om zo inzicht te krijgen in de potentie van het concept, de doelgroep, de...
Bouwmaat wilde innovatiever schapevaluaties en verdiepende insights. CHOICE ontwikkelde een integrale aanpak inclusief live eye-tracking...
Eigen Huis wilde inzicht in de kennis van huiseigenaren over het koopcontract. CHOICE ontwikkelde een op gamification gebaseerde...
Mei 2018. AVG. Kennisnet, de PO-Raad en de VO-raad willen inzicht in de stand van zaken in het onderwijs over de nieuwe privacywetgeving....