Expertises

Wij geloven dat groei volgt uit inzicht + inspiratie. Onze oplossingen wortelen in een stevig marketing fundament. Of het nu gaat om klanttevredenheid, segmentatie, imago, customer journey, brand tracking of haalbaarheid.

Nieuwe-groei-Behoeften-en-Doelgroepen

Nieuwe groei: Behoeften & Doelgroepen

Om te blijven groeien moet je vernieuwen: nieuwe producten, nieuwe diensten, nieuwe markten. De 'onderbuik' is belangrijk. Zeker. Toch wil je ook gevoel bij de markt, de doelgroep en je wilt 'harde' cijfers over haalbaarheid en potentie.

Onze Behoeften & Doelgroep-oplossingen verkleinen jouw risico, nemen onzekerheden weg en berekenen je kans op succes. En dat geeft rust. Wel zo lekker.

Huidige groei: Merken & Communicatie

Om te groeien hebben bestaande merken doorlopend aandacht, liefde en vernieuwing nodig. Marketingcommunicatie helpt je merk levend, zichtbaar en aantrekkelijk te houden. Maar dan wil je ook inzicht in de kracht en in het effect van je inspanningen, en richting om je merkwaarde te vergroten.

CHOICE Merken & Communicatie helpen je ROI te vergroten, je creatie te optimaliseren en media effectiever voor je merk te laten werken. Want: voor meer impact, hoef je niet meer lawaai te maken. Echt niet.

Huidige-groei-Merken-Communicatie
Duurzame-groei-Tevredenheid-Loyaliteit

Duurzame groei: Tevredenheid & Loyaliteit

Klanten zijn grillig. Hebben veel keuzes. Medewerkers ongedurig. Je wilt ze de optimale beleving bieden. Hiervoor heb je inzicht in de tevredenheid en achterliggende motieven nodig. Alleen dan kun je sturen op zaken die er echt toe doen. Die je een voorsprong geven.

CHOICE Tevredenheid & Loyaliteit geven je keuze. Keuze om niet alles goed, maar het juiste het beste te doen. Operationeel via direct feedback, strategisch op organisatieniveau of beide, maar dan naadloos geïntegreerd. Laat ze gewoon lekker met elkaar praten, die twee silo’s.

Strategische groei: Advies & Workshops

Data zijn een commodity. En de dagelijks geproduceerde hoeveelheid data groeit nog steeds razendsnel. Maar: data zijn niets. Betekenen niets.

Dan wil je een bureau dat uit de data ‘het goud delft’, de inzichten eruit haalt. Een bureau dat vertelt wat het betekent voor jouw merk, jouw markt en jouw doelgroep. En die inzichten vertaalt naar praktische oplossingen en ideeën. Zodat jij keuzes kan maken. Dat zijn wij. CHOICE zorgt voor jouw richting en keuze.

Strategische-groei-Advies-Workshops

Huidige groei:
Merken & Communicatie

Duurzame groei:
Tevredenheid & Loyaliteit

choice-insights-strategy-datacollection

Datacollectie

CHOICE heeft alle methoden tot dataverzameling, kwalitatief, kwantitatief of analytics in eigen huis. Van individuele diepte interviews tot cookie tracking, van online focus groups tot telefonische interviews. Onze aanpak focust zich altijd op inzicht. Bij ieder project kiezen wij de meest passende creatieve mix van methoden die tot de meest waardevolle inzichten leidt. Van gamification technieken in online surveys tot kwalitatieve bustours, van implicit association testing in shopper-interviews tot facial coding in reclame pre tests.

Analyse

Inzicht bij CHOICE gaat verder dan beschrijven. Door onze creatieve aanpak en slimme analysetechnieken beantwoorden wij de vraag áchter de vraag. En dat leidt tot inzicht. Een nieuwe kijk, een nieuw perspectief dat niet eerder gezien of herkend is. Van segmentatie tot behavioural design, van customer journey tot eye tracking en van customer experience tot conjunctmeting.

choice-insights-strategy-analyse
choice-strategy

Strategie

Hoe mooi inzichten ook zijn. Voor ons zijn zij 'slechts' een startpunt. Een inzicht is nog geen oplossing. Het is een richting voor strategische opties. CHOICE beschikt over de ervaring en de vaardigheden om inzichten te vertalen naar concrete oplossingen. Ons insights-raamwerk biedt jou in 5 stappen een échte keuze. Strategisch, helder, concreet. Voor de vertaling van inzichten naar actie bieden wij consultancy en workshops. Van segmentatie tot customer experience, van 'How brands grow' tot 'Marketing to Mindstates', van positionering tot propositieontwikkeling.

Verrassend goed. Op meerdere niveaus echt verrassend.
Marketing Intelligence Manager - Retail

Meer inzicht? Echt inzicht?

Laat je eens verrassen door onze aanpak

Klik hier voor vrijblijvend advies