Chat research. Dé nieuwe agile manier van onderzoek: persoonlijker, slimmer en meer respons.
Ga een conversatie aan via chat-research. Met je doelgroep, klanten, medewerkers of andere stakeholders.
Kort, snel en fun. Gewoon, alsof je met een vriend(in), familie aan het appen bent. Persoonlijk, direct en relevant.
Versterk de relatie met je klanten, met je medewerkers of je doelgroep via een echte dialoog.
Eerlijk is eerlijk, de respons in onderzoeksland staat onder druk. En hoe hoger de respons, hoe betrouwbaarder de data. Hoe betrouwbaarder de data, hoe beter je inzichten en beslissingen.
Joyce chat-research resulteert in 40 tot 60% hogere respons, 30% minder afhakers én een hogere engagement.
Joyce chat-research maakt onderzoek just more fun. Zeker voor respondenten.
De chat maakt dat het aanvoelt als echt gesprek met een echt persoon. De vele interactieve of gamification elementen maken het nóg leuker!
Van sliders tot swipen, van heatmaps tot drag-and-drop en van picture upload tot audio of video. Leuker, speelser en interactiever worden surveys niet!
direct feedback
klanttevredenheid
medewerkertevredenheid
customer journey
jonge(re) doelgroepen
concept testing
campagne effect
opinie & pr
responsive
24/7 realtime
dashboard
sms, social, mail, QR
alle vraagtypen
eigen look & feel
api & crm integratie
spss, excel, csv
persoonlijk
meer respons
betere respons
meer engagement
respondentvriendelijk
agile
mobile first
nieuw met 25 jaar ervaring